SEO Paketleri



SEO piyasasında bir de bu SEO paketleri var. Onlardan bahsetmeden de olmaz. SEO'nun en bilinen yanlışlarından biri de SEO paketleridir. SEO siteye özgü yapılır. Bunu bilelim önce.

50 kadar tanıtım yazısı, 100 kadar backlink falan filan... Bu tür SEO paketlerinden mümkün olduğunca uzak durun. İleride Google çevirmesi var söyleyeyim. Size "Dur bakalım!" diyebilir.

Bir örnekle bu işin zararlarından bahsedelim biraz.

SEO Paketlerinin Zararları

Şubat/Mart aylarında bu SEO paketlerinden faydalanan A şirketi, hedef anahtar kelimesinde ilk sayfaya geliyor. Kendisi şimdilik çok mutlu!

Aradan 3 ay geçiyor... Google arama kalitesi ekibi şu mesajı gönderiyor:

doğal olmayan bağlantılar


Site Google filteresine giriyor. 1 hafta içinde hedef anahtar kelimesinde ilk sayfadan çıkıyor. Tüm anahtar kelimelerde ciddi düşüşler yaşıyor. Bazı sayfalar sıralamadan çıkıyor. Kısacası Google bu sitenin sahibine ateşler salıyor.

Filtreye uğrayan bu sitenin arama kalitesini iyileştirmek için bu görevi üstleniyorum. Arama kalitesini iyileştirip Google'a bildiriyorum. Gelen mesaj şöyle:

google spam bağlantılar


Mutlu Son! Siteyi bu filtreden kurtarıyorum.

Uzun lafın kısası bu tür SEO paketlerinden uzak durun. SEO siteye özgüdür. SEO hizmeti bir paket hizmeti değildir.

Not: Görseller Paint terk. Haklısınız. Biz içeriğe odaklanalım. :)

Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere.

1 yorum :

  1. blog yazılarınızı okurken buna yorum yapmadan çıkmak istemedim hocam. aynı sorunu yaşadım. bunu çok iyi anlıyorum. ama bana 3 ayda gelmedide seo paketi hizmeti aldıkran sonra çok daha uzun sürede geldi bana bu uyarı. sizin mesajınızdan farklı olarak filrteye girdiğim linkleri de gönderdiler. filtreden çıkmak için de aldığım paketin kaç misli para ödediğimi bir ben bilirim. bu bilgilendirmenizden sonra blog yazılarınızı takipçisi olacğaım. bu tür bizleri ilgilendiren önemli konularda lütfen bilgi verin. teşekkürler.

    YanıtlaSil